Opdracht:
Promotie van bedrijf en producten, en uitleg werking en voordelen van deze producten en projectaanpak van bedrijf.
Uitgangspunt:
Interactief, mogelijkheid tot toelichting bij presentatie door sales, en uitstekende videokwaliteit.
Resultaat:
Eerst onderzoek multimediatechnieken op notebook i.s.m. IBM Nederland, uiteindelijk geproduceerd i.s.m NOB Interactive.
Moderne interactieve presentatie op DVD (1999!); één item is Corporate movie, andere items vormen productpresentaties met wervend of educatief doel.
DVD’s incl. minispeler met LCD-scherm geleverd.
Vertoning:
In-huis, op vakbeurzen, en met name op locatie bij politie en defensie.
Link:
Autron BV: www.autron.nl
Authoring: GUTZ Design, een gelegenheidsformatie van afstuderende studenten aan het Grafisch Lyceum Rotterdam
NOB Interactive is sinds 1995 een commerciële Business Unit van NOB (Nederlands Omroep Bedrijf), het facilitaire bedrijf van de Publieke Omroep, t,b,v, interactieve projecten, en sinds 2000 ondergebracht onder de divisie Bright Alley. Deze divisie is later bij diverse reorganisaties door NOB in delen verkocht.