Website met ‘portfolio’ of ‘oevre’?

De nieuwe website van ARCO IRIS is gereed. MKB Webpartner heeft de hele omzetting naar het veelgebruikte Content Management Systeem van WordPress uitgevoerd. Daarbij is alle content omtrent HR-diensten, die wij onder de handelsnaam ANiMO advies leveren, uit de website van ARCO IRIS weggelaten, inhoud en stijl geheel vernieuwd, de portfolio flink uitgebreid, en open aanbod toegevoegd.

 

José Dekker van Waanzinnig Werk heeft me met haar traject PERSONAL BRANDING ‘waanzinnig’ geholpen met het duidelijk krijgen van mijn eigen kracht en gewenste koers van ARCO IRIS, waarmee de beschrijving in deze website veel duidelijker en ook persoonlijker is geworden.

En ik sprak kortgeleden mijn overbuurman, beeldend kunstenaar Gerhard Lentink. Hij vertelde bevlogen over een expositie van zijn werk in museum Het Depot in Wageningen, en dat hij volgens afspraak een catalogus voor de tentoonstelling maakte. Halverwege het schrijven werd hij door de opdrachtgever aangesproken die zei: “Je werk is zo mooi, ik wil eigenlijk meer dan een tentoonstellingscatalogus, ik wil dat er een ‘oevre-catalogus’ van jouw werk komt!”

En toen viel bij mij het kwartje. Ik wil me geenzins vergelijken met deze bewonderde kunstenaar, maar ineens zag ik dat de hele portfolio, die we in deze website onder ‘WAT WE DEDEN’ laten zien, een prachtig overzicht geeft van 25 jaar ARCO IRIS. En daarmee dus een soort van oevre-catalogus is van een kwart eeuw beeldend creëren.

Uiteraard blijven we nieuwe berichten en columns publiceren, dat houdt een website levendig. Ik hoop dat je als bezoeker van deze site net zo veel plezier beleeft aan het lezen, bekijken en beluisteren, als dat wij hebben met het maken!